Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přepočet a variantní návrh zastřešení zimního stadiónu ve Znojmě
Kovář, Jindřich ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přepočet a variantní návrh stávající ocelové konstrukce zastřešení zimního stadiónu ve Znojmě. Objekt má obdélníkový půdorys s rozměry 84 x 63 m. Střešní konstrukce je tvořena příhradovými vaznicemi a girlandovými vazníky, vynášenými dvěma ocelovými oblouky o rozpětí 84 m. Variantním řešením je plná příhradová deska a redukovaná příhradová deska. Po zhodnocení obou řešení byla vybrána první varianta, která byla následně navrhnuta a posouzena dle platných norem. Příhradová deska je navrhnuta na původní půdorysné rozměry podporována původními betonovými nosnými zdmi. Oko příhradové desky je čtvercové o straně dlouhé 3,5 m a výšce 3 m. Styčníky jsou řešený styčníkovými koulemi a kotvení čepem.
Výroba součásti s kombinací různých technologických procesů
Borek, Vojtěch ; Strejček, Jan (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout výrobu součásti s využitím několika technologických procesů. V řešeném projektu se jedná o stahovací přípravek kulových čepů řízení osobních automobilů. Mezi nejdůležitější části práce patří: popis zvolených technologií, reálná výroba součásti v prostředí firmy a zhodnocení výsledků podle různých hledisek.
Moderní metody povrchové úpravy podvozkových čepů s ohledem na únavovou životnost
Franc, Petr ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracovaná v rámci studia obor B-SSZ Stavba strojů a zařízení. Analyzuje vliv povrchové úpravy na únavovou ivotnost čepu. V tomto směru nebyla zatím provedena ádná konkrétní systematicky vedená analýza, která by mohla slouit jako návod pro návrh a zvolení vhodné povrchové úpravy.
Zlepšení opakovatelnosti a reprodukovatelnosti testů podvozkových komponent
Konečný, Zdeněk ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V rámci řešení diplomové práce „Zlepšení opakovatelnosti a reprodukovatelnosti testů podvozkových komponent“ je řešen problém měření radiální elasticity kulových kloubů s ohledem na opakovatelnost a reprodukovatelnost měření.
Návrh zařízení pro vyvolání opakovatelného průběhu krouticího momentu při zkouškách řízení vozidla
Novák, Pavel ; Ludvík, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout brzdné zařízení s velkou opakovatelností a reprodukovatelností, které má sloužit k analýze systému měření. Práci jsem vypracoval ve spolupráci s firmou TRW-DAS Dačice a.s. Na začátku jsem vypracoval rešerši o podvozkových systémech, zkouškách kulových čepů a řízení. Dále jsem pojednal o problematice MSA a druzích brzdných zařízení. Zbytek práce je zaměřen na návrh a tepelnou analýzu brzdného zařízení. Poté jsou provedeny provozní zkoušky.
Mezní ohřev kulového kloubu při akcelerovaném testu
Kříž, Ondřej ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit model kulového kloubu a nadefinovat okrajové podmínky tak, aby co nejpřesněji odpovídal skutečnému stavu a nastavit parametry testu, který je prováděn ve firmě TRW-DAS, a.s. tak, aby nedocházelo k přeakcelerování a tím ke změně failure modu. V úvodu práce je rešerše zabývající se kulovými klouby, jejich testováním a obecně akceleračními testy. Další část je věnována vytvoření modelu kloubu v Pro/Engineeru, jeho převedení do Ansysu, kde je model připraven pro výpočet, vyhodnocení provedené únavové zkoušky a porovnání s vytvořeným modelem.
Návrh zkušebního zařízení/metody pro rychlé ověření kvality svarového spoje
Zejda, Václav ; Hála, Michal (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a výběrem vhodné metody pro rychlé ověření svarového spoje kulového čepu stabilizátoru osobních automobilů vytvořeného metodou odporového svařování. První, teoretická, část je věnována odporovému svařovaní. Druhá část se zabývá popsáním výroby a zkoušení konkrétní součásti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy a posouzení vhodnosti použití jednotlivých konstrukčních řešení jednoduchých mechanických zařízení pro ověření kvality svarového spoje. Doporučeno je využít metodu Charpyho kladiva, na jejímž základě bylo navrženo speciální testovací zařízení.
Návrh zkušebního zařízení/metody pro rychlé ověření kvality svarového spoje
Zejda, Václav ; Hála, Michal (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a výběrem vhodné metody pro rychlé ověření svarového spoje kulového čepu stabilizátoru osobních automobilů vytvořeného metodou odporového svařování. První, teoretická, část je věnována odporovému svařovaní. Druhá část se zabývá popsáním výroby a zkoušení konkrétní součásti. Poslední část obsahuje vlastní návrhy a posouzení vhodnosti použití jednotlivých konstrukčních řešení jednoduchých mechanických zařízení pro ověření kvality svarového spoje. Doporučeno je využít metodu Charpyho kladiva, na jejímž základě bylo navrženo speciální testovací zařízení.
Výroba součásti s kombinací různých technologických procesů
Borek, Vojtěch ; Strejček, Jan (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout výrobu součásti s využitím několika technologických procesů. V řešeném projektu se jedná o stahovací přípravek kulových čepů řízení osobních automobilů. Mezi nejdůležitější části práce patří: popis zvolených technologií, reálná výroba součásti v prostředí firmy a zhodnocení výsledků podle různých hledisek.
Návrh zařízení pro vyvolání opakovatelného průběhu krouticího momentu při zkouškách řízení vozidla
Novák, Pavel ; Ludvík, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout brzdné zařízení s velkou opakovatelností a reprodukovatelností, které má sloužit k analýze systému měření. Práci jsem vypracoval ve spolupráci s firmou TRW-DAS Dačice a.s. Na začátku jsem vypracoval rešerši o podvozkových systémech, zkouškách kulových čepů a řízení. Dále jsem pojednal o problematice MSA a druzích brzdných zařízení. Zbytek práce je zaměřen na návrh a tepelnou analýzu brzdného zařízení. Poté jsou provedeny provozní zkoušky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.